Dijital Pazarlama ve İletişim Uzmanı

1986 yılında kurulmuş olan Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV), dar gelirli kadınların ekonomik ve sosyal olarak güçlenmelerini desteklemek amacıyla Türkiye genelinde çalışmalar yapmaktadır. Bu kapsamda KEDV, kadınların yerel kalkınmada liderliğini güçlendirmeye yönelik kapasite geliştirme eğitimleri, örgütlenme çalışmaları, girişimcilik destekleri ve benzeri programlar yürütmektedir. KEDV’in iktisadi işletmesi Nahıl ise, 2003’ten bu yana, kadınların ekonomik güçlenmesine katkıda bulunmak üzere kadın üreticilere ve kadın kooperatiflerine iş ve ürün geliştirme, tasarım, pazara erişim konularında destek vermektedir.

Tam zamanlı çalışacak Dijital Pazarlama ve İletişim Uzmanı, KEDV’in ve Nahıl’ın sosyal medya hesapları ve web siteleri için belirlenen aylık ve yıllık hedefler doğrultusunda aşağıdaki çalışmaları yapacaktır.

KEDV’e Yönelik Sorumluluklar

  • KEDV’in sosyal medya hesapları için aylık planlama kapsamında içerik üretilmesi ve hesapların yönetilmesi
  • KEDV’in kaynak geliştirme, savunuculuk vb. çalışmaları için dijital kampanyalar tasarlanmasına destek olunması, kampanyaların sosyal medya reklamlarının yönetimi ile Google reklamlarının bizzat veya ajansla yönetilmesi
  • Kampanyaların performanslarının ölçülmesi ve optimizasyonunun yapılması
  • KEDV’in web sitesinin iletişim planının uygulanmasına destek olunması

Nahıl’a Yönelik Sorumluluklar

  • Nahıl’ın sosyal medya hesapları için içerik stratejilerinin planlanması, aylık olarak içeriklerin yazılması ve hesapların yönetilmesi
  • Nahıl’ın e-ticaret sitesinin tanıtımı ve satışların artırılmasına yönelik dijital pazarlama ve iletişim planının hazırlanması, uygulanması, ihtiyaçlara göre geliştirilmesi; e-posta pazarlama çalışmalarının yapılması, dijital kampanyalar tasarlanması ve uygulanması, performanslarının ölçülmesi ve optimizasyonunun yapılması
  • Nahıl’ın tüketici yolculuğunu anlamak ve uzun vadeli iş değeri sağlayabilmek için bütünsel olarak dijital müşteri deneyimi planının geliştirilmesi
  • Dijital pazarlama ve sosyal medya çalışmaları için görsel malzemelerin üretiminin planlanması
  • Üretilen içeriklerin performansının takip ve analiz edilmesi ve gerekli geliştirmelerin yapılması

Genel Sorumluluklar

  • Tüm dijital pazarlama kampanyalarının ve kanallarının performansının ölçülmesi, raporlaması ve hedeflere göre değerlendirilmesi (ROI ve KPI'lar)
  • Hizmet alınan ajanslarla yürütülen çalışmaların takibinin sağlanması
  • Sosyal medya, iletişim, e-ticaret ve dijital dünyadaki yeniliklerin ve trendlerin takip edilmesi ve uygulanabilecek olanların hayata geçirilmesi
  • Yaratıcı sosyal medya fikirlerinin geliştirilmesi ve uygulanması
  • Sosyal medya takipçi sayılarını arttırmaya yönelik çalışmalar yapılması

Aranan Özellikler

  • Üniversitelerin tercihen Pazarlama, İşletme, İstatistik, Halkla İlişkiler, Tanıtım ve Reklamcılık bölümlerinden mezun ya da performans dijital pazarlama ve sosyal medya iletişimi alanlarında en az 3 yıl tecrübe
  • SEO, Google Ads, sosyal medya vb. reklamlar ile e-posta pazarlama çalışmalarını en az 2 yıl bizzat yönetmiş
  • Google Analytics, Google Data Studio vb. raporlama araçlarını kullanabilen, Facebook Business Manager'a hakim
  • Dijital kampanya planlaması, uygulaması, bütçe yönetimi, performans değerlendirme, reklam stratejisi oluşturabilecek analitik bakış açısına sahip
  • Dijital pazarlama alanındaki yenilikleri yakından takip eden ve uygulanabilir çıktılar elde eden
  • Tempolu çalışmaya yatkın, planlama ve zaman yönetimini yapabilen
  • Sorumluluk sahibi, koordinasyon ve iş takip becerisi yüksek
  • Ekip çalışmasında uyumlu ve insan ilişkileri iyi
  • Meraklı, yaratıcı ve araştırmacı
  • Türkçeyi doğru ve etkili şekilde kullanabilen, dil bilgisi kurallarına hakim
  • İngilizce bilgisi iyi
  • Microsoft Office programlarına (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams vb.) hâkim
  • İstanbul’da ikamet eden

İlgilenen adayların öz geçmişlerini 30.09.2022 tarihine kadar “DPI0822” konusuyla ik@kedv.org.tr adresine göndermelerini rica ederiz.